خرید دستگاه نانو گلس اورجینال - خرید قطره اصلی نانو گلس

فروش ویژه انواع دستگاه های نانو گلس اصلی از برادران کریم زاده - شما میتوانید قطره و دستگاه نانو گلس زن را از ما بخرید. 09906267912 - 09185324228 - قیمت گلس نانو آلمانی اورجینال

خرید دستگاه نانو گلس اورجینال - خرید قطره اصلی نانو گلس

فروش ویژه انواع دستگاه های نانو گلس اصلی از برادران کریم زاده - شما میتوانید قطره و دستگاه نانو گلس زن را از ما بخرید. 09906267912 - 09185324228 - قیمت گلس نانو آلمانی اورجینال

چه مدل آب سردکنی را بخریم؟ + مدل و معرفی از بانه

راهنمای خرید آب سرد کن
آیا یخچال شما در تابستان پر از آب بطری شده است؟ آیا می دانید آبی که در یخچال نگهداری می کنید باید بلافاصله مصرف شود وگرنه بوی آن تغییر می کند و کیفیت آن کاهش می یابد؟ آیا می دانید نوشیدن حداقل هشت لیوان آب سرد در طول روز چگونه تاثیر مثبتی بر سلامت جسم و روح شما دارد؟
این مقاله به شما کمک می کند تا در مورد انواع کولر آبی و نکات مهمی که در هنگام خرید باید به خاطر داشته باشید آشنا شوید.
در ابتدای مقاله لازم است این نکته را مطرح کنیم که امروزه بسیاری از مدل های کولر آبی قابلیت تامین آب جوش را در اختیار کاربر دارند. بنابراین در این مقاله برای کوتاه کردن اصطلاح کولر/دیگ آب از عبارت چیلر آبی استفاده می کنیم که شامل هر دو ویژگی است. با ما بمان در سایت بانه اورجینال لیست قیمت آب سردکن موجود است

خرید آب سردکن:
برای خنک نگه داشتن آب در مکان های مختلف می توان از کولر آبی استفاده کرد. در واقع می توانید از این محصول در محیط های مختلف مانند بیمارستان ها، مطب های پزشکی، فروشگاه ها و مطب ها استفاده کنید. همچنین بر اساس قابلیت هایی که ارائه می دهند و ویژگی هایی که دارند انواع مختلفی دارند. طبیعتا این تفاوت باعث تغییر قیمت ها نیز می شود. بد نیست بدانید که این محصولات انواع مختلفی دارند و می توانید با توجه به کاربردهایی که در نظر دارید نمونه های مختلفی را انتخاب کنید. این تنوع به عنوان یک گزینه در نظر گرفته می شود زیرا دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. اما از طرف دیگر می تواند به ضرر شما نیز باشد، زیرا این تنوع ممکن است باعث سردرگمی شما شود. در نتیجه باید معیارهای خاصی داشته باشید تا بتوانید از بین این نمونه ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این صورت می توانید یک کولر آبی ارزان و با کیفیت خریداری کنید.

راهنمای خرید کولر آبی و آشنایی با انواع کولر آبی
راهنمای خرید کولر آبی و آشنایی با انواع کولر آبی
تمام کولرهای آبی به دو دسته زیر تقسیم می شوند
دسته اول کولرهای آبی هستند که مستقیماً به شیر آب شهر متصل می شوند و آب مورد نیاز خود را بدون واسطه دریافت می کنند.

دسته دوم که به آبسردکن های مخزن معروف هستند، اغلب دارای یک بطری آبی رنگ در بالای دستگاه هستند که به عنوان مخزنی برای فرآیند خنک سازی آب عمل می کند.

بنابراین، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع چیلر آبی را می خواهید خریداری کنید. ممکن است این سوال پیش بیاید که کدام یک از این مدل ها مناسب تر است.
در پاسخ باید گفت که آبسردکن کابینتی معمولا برای مکان هایی استفاده می شود که دسترسی آسان به شیر آب شهری وجود ندارد و یا امکان جابجایی دستگاه و یا تغییر دکوراسیون وجود دارد.
اما اگر برای مکانی نزدیک به شیر آب کولر می خواهید و جابه جا نمی شود می توانید از کولرهای آبی مستقیم استفاده کنید زیرا این مدل از دستگاه از نظر هزینه های جانبی (مثل هزینه خرید بطری) و ارزان تر است. همچنین رعایت اصول بهداشتی برای شما راحت تر است.

کولر آبی دیگ بخاری
کولر آبی دیگ بخاری
اما شاید مکانی که برای نصب کولر آبی فکر می کردید زیاد بزرگ و مناسب نباشد. جای نگرانی نیست امروزه آبسردکن های رومیزی در اندازه های مختلف متناسب با فضای شما ساخته و عرضه می شوند.
همانطور که گفته شد به این کولرهای آبی کولرهای رومیزی می گویند و برخلاف کولرهای آبی ایستاده، فضا و فضای کمتری را در محیط اشغال می کنند.
این نوع کولر آبی که معمولا به صورت مخزن دار در بازار دیده می شود به دلیل زیبایی ظاهری و کارایی بالا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد