اما در قرن بیست و یکم دیگر نمی توان چیزهای خوب را ارزان خریداری کرد. زیرا یک محصول خوب همیشه هزینه تولید بالایی دارد. و اگر این محصول مارک شناخته شده ای است ، در این صورت باید هزینه بیشتری برای مارک آن بپردازید. بازار لوازم جانبی تلفن همراه نیز مشابه است. خرید لوازم جانبی موبایل در بانه اورجینال خیلی ارزان هستش .

در بازار گوشی های هوشمند ، برخی از لوازم جانبی با کیفیت پایین مانند قاب ، عینک ، هدفون ، حافظه تلفن ، باتری و ... مشتریان خاص را هدف قرار می دهند. مشتریانی که علی رغم اینکه تلفن هوشمند خوبی خریداری کرده اند اما همچنان به دنبال خرید لوازم جانبی ارزان هستند. بدون توجه به این واقعیت که یک گوشی خوب باید لباس خوب و در عین حال شیک داشته باشد. بخاطر داشته باشید که این لوازم جانبی و قطعات فقط به دلیل سود و فروش برای سود به بازار عرضه نمی شوند. آنها محصولات بدون مارک یا مارک های بی کیفیت هستند که به هیچ وجه به رضایت مشتری اهمیت نمی دهند.

کیفیت پایین و فقط فروش در اولویت آنها قرار دارد. حتی اگر مارک آنها مشخص شود ، آنها با مارک دیگری وارد بازار می شوند تا سری بعدی را گول بزنند! صادقانه به شما می گوید Faris Kala ، یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم جانبی تلفن همراه ، این لوازم جانبی را ارزان خریداری نکنید. قیمت ارزان را بر کیفیت ترجیح ندهید. از آنجا که این لوازم جانبی نه تنها مفید نیستند ، بلکه برعکس می توانند صدمات زیادی به دستگاه هوشمند شما وارد کنند و برخی مانند قاب و شیشه حتی توانایی محافظت از خود را ندارند.

ما در Kalla Knight تصمیم گرفتیم لیستی از لوازم جانبی را به شما ارائه دهیم که نباید برای گوشی خود چیزهای ارزان قیمت خریداری کنید تا در آینده ضرر نکنید. از آن استفاده نکنید ، حتی اگر رایگان باشد یا هدیه باشد!

1. محافظ صفحه نمایش و شیشه
اشکالات موبایل
اولین لوازم جانبی ما که بسیار توصیه می کنیم ، مواد ضعیف و ارزان قیمت را برای تلفن شما خریداری و نصب نمی کنند. زیرا بیشترین نقش را در محافظت از صفحه نمایش تلفن همراه شما دارد. حتی اگر قیمت گوشی حدود 2 میلیون باشد. باز هم ، ارزش استفاده از بهترین تلفن شیشه ای را دارد. اگر نمی دانید ، انواع مختلفی از عینک های ارزان قیمت در بازار لوازم جانبی تلفن همراه وجود دارد ، نه تنها آنها می توانند از صفحه نمایش تلفن شما محافظت کنند ، بلکه وقتی تلفن برای اولین بار به زمین می خورد ، هم LCD و هم شیشه خواهد شکست. و شکستن صفحه LCD برخی از تلفن ها به معنای پایان زندگی آنها است!

2. قاب ، محافظ و کیف موبایل
قاب موبایل

کیف محافظ یا روکش و کیف چرمی از هر نوعی که بخرید ، سعی کنید از مارک های شناخته شده و با کیفیت بالا مانند Nielsen خریداری کنید تا تلفن خود را به خوبی در برابر ضربه محافظت کند. یک قاب ضعیف و ارزان قیمت نه تنها می تواند از تلفن همراه شما محافظت کند بلکه حتی توانایی محافظت از خود را نیز ندارد. فریم و شیشه لباس تلفن است. وقتی بیش از 5 یا 20 میلیون برای خرید تلفن هزینه می کنید ارزش خرید 300 هزار تومانی برای خرید یک قاب و شیشه خوب را دارد. و همیشه بدانید که اگر مواد ارزان قیمت با کیفیت و کارایی باشند ، ارزان هم نخواهند بود!

3. باتری موبایل
باتری تلفن همراه یکی دیگر از لوازم جانبی است که باید در خرید آن بسیار دقت کنید و از باتری اصلی و قابل اطمینان همیشه استفاده کنید. خرید و انتخاب باتری ضعیف برای گوشی نه تنها کارساز است ، بلکه به دلیل ضعف آن ، آسیب جدی به سایر دستگاه های تلفن همراه وارد می کند. این ممکن است باعث انفجار تلفن شود. بنابراین همیشه از باتری تلفن همراه اصلی استفاده کنید.