خرید دستگاه نانو گلس اورجینال - خرید قطره اصلی نانو گلس

فروش ویژه انواع دستگاه های نانو گلس اصلی از برادران کریم زاده - شما میتوانید قطره و دستگاه نانو گلس زن را از ما بخرید. 09906267912 - 09185324228 - قیمت گلس نانو آلمانی اورجینال

خرید دستگاه نانو گلس اورجینال - خرید قطره اصلی نانو گلس

فروش ویژه انواع دستگاه های نانو گلس اصلی از برادران کریم زاده - شما میتوانید قطره و دستگاه نانو گلس زن را از ما بخرید. 09906267912 - 09185324228 - قیمت گلس نانو آلمانی اورجینال

تشخیص دستگاه نانو گلس اصلی از تقلبی

تشخیص دستگاه نانو گلس اصلی از تقلبی

تخفیف ویژه دستگاه نانو گلس

شما هم از تعویض همیشگی گل ها و ضد خش های گوشی خود خسته شده اید؟ آیا به دنبال گلس با کیفیت، مقاوم و با دوام بر روی گوشی های خود هستید؟ بهترین انتخاب برای شما دستگاه گلس زن نانو است. کافیست یک بار از دستگاه نانو گلس استفاده نمایید، تا مدتها دیگر نیازی به تعویض گلس یا خرید گلس دیگر نخواهید داشت.
دستگاه نانو گلس گوشی از بهترین و با کیفیت ترین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار بوده و روشی عالی و مناسب برای جایگزین نمودن استفاده از گلس های دیگر به شمار می رود. با استفاده از این دستگاه می توانید تمامی گوشی های مختلف را در برابر هرگونه خط، خش، یا ضربه ایمن نمایید. از سوی دیگر می توانید مانع از آسیب رسیدن به صفحه گوشی خود شوید.
 

درباره دستگاه نانو گلس اصل چه میدانید؟

کسب درآمد روزی 300 هزار تومان با نانو گلس موبایل

تجهیزات موجود در پکیج کامل دستگاه نانو گلس

ویژگی دستگاه های نانو گلس اورجینال و اصلی

مزیت دستگاه های نانو گلس زن، نسبت به دیگر گلس ها

یکی از مهمترین مزایایی که می توانیم برای این دسته از گلس های موجود در دستگاه نانو گلس بیان نماییم، وجود کیفیت و مقاومت فوق العاده بالای گلس ها می باشد. این مقاومت به قدری زیاد است که اگر گوشی شما از ارتفاع زیادی به زمین افتد، یا به صورت غیر مستقیم به آن ضربه وارد شود، به هیچ عنوان به صفحه اصلی گوشی شما آسیبی وارد نخواهد شد.
از دیگر مزایای دستگاه نانو گلس می توانیم به ظرافت بالا در کنار استحکام بالا اشاره کنیم. استفاده از یک گلس ظریف و مقاوم برای همه مردم مهم است. گلس های موجود در دستگاه نانو به هیچ عنوان مزاحمتی برای استفاده از صفحه گوشی ایجاد نمی کنند.
 
علاوه بر موارد یاد شده مزیت دیگری در این دسته دستگاه ها وجود دارد، آن هم مزیت اقتصادی آنها می باشد. زیرا استفاده از دستگاه نانو گلس منجر می شود تا شما از تعویض پی دی پی گلس و ضد خش خلاص شوید. در صورتی که از گلس های موجود در دستگاه های گلس زن نانو استفاده نمایید، می توانید تا ماه ها از صرف هزینه برای خرید گلس جدید، اجتناب کنید.

دستگاه نانو گلس اصلی موبایل در حقیقت ساخت کشور کره است و اگر مشاهده می کنید که در بازار، قیمت های متفاوتی برای این محصول ارائه می ‌شود مربوط به این مسئله است که کیفیت قطره های نانو موجود در بسته با یکدیگر تفاوت دارد. قطره های نانو که در دستگاه نانو گلس موبایل وجود دارند در حقیقت ساخت کشور آلمان و کره هستند که دارای کیفیت متفاوت می باشند؛ از این رو هم ممکن است قیمت کل بسته  برای مشتریان متفاوت باشد.
با توجه به اینکه این دستگاه کاربردی در کیفیت های متفاوت در بازار وجود دارد، مشتریان دقیقاً باید بدانند که قطره های نانو موجود در بسته ها دارای چه کیفیتی هستند و توسط آلمان ساخته شده اند یا کشور کره؟! به طور عمومی درجه بندی ها برای قطره های نانو به صورت درجه یک و درجه دو معرفی شده است.
هنگامی که قصد دارید یکی از  بسته های دستگاه نانو گلس اصلی موبایل را خریداری کنید توجه داشته باشید که  به دلیل این که میزان تولید این دستگاه ‌ها بسیار زیاد است برخی از سودجویان، قطره های نامرغوب چینی را با قیمت ارزان ‌تر به عنوان قطره های اصل ارائه می دهند. اگر از قطره های چینی و نامرغوب برای نانو گلس کردن موبایل استفاده کنید کارایی لازم را نداشته و موجب می شود آسیب های جدی نظیر شکستن صفحه موبایل به دستگاه تلفن همراه وارد شود.
دستگاه اصلی نانو گلس موبایل شامل دو دستگاه نانو زن مجهز به چراغ UV می باشد و ۶ قطره اصلی در داخل پکیج قرار دارد. در غیر این صورت پکیجی که به مشتری ارائه می شود پکیج تقلبی بوده است.



 

خرید دستگاه های نانو گلس اورجینال

قیمت دستگاه نانو گلس اصل

دستگاه های نانو گلس ساخته کشور کره هستند. به دلیل کیفیت بالایی که دارند، متقاضی زیادی برای خرید دارند. به همین دلیل برخی از افراد سودجو، با ساخت نمونه های مشابه و تقلبی دستگاه نانو گلس، ان را وارد بازار نموده اند.
مسلما این دسته از دستگاه های تقلبی، از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشند. پس نمی توانید انتظار داشته باشید همچون نمونه اصل آن با کیفیت باشند. افرادی که دستگاه نانو گلس تقلبی خریداری نموده اند، نتوانسته اند انتظارات شخصی مورد نظر را بدست آورند.
بهتر است مراقب باشید تا در دام این دسته از افراد سودجو نیفتید. زیرا استفاده از نمونه های تقلبی دستگاه نانو گلس نه تنها برای گوشی های شما مناسب نیست، بلکه آسیب جدی به گوشی شما نیز خواهد رساند. پس حتما اقدام به تهیه نسخه اورجینال دستگاه های نانو گلس نمایید.
می توانید به راحتی از طریق مجموعه ما اقدام به خرید دستگاه نانو گلس اورجینال کره نمایید. مجموعه ما  در راستای مبارزه با افراد سودجو و کلاهبردار راه اندازی شده است. این دستگاه با تمامی جزئیات و تجهیزات به صورت اصلی توسط مجموعه ما به شما ارائه می شود. کافیست برای خرید این مجموعه، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.
 

کسب درآمد پرسود از طریق دستگاه های نانو گلس

برخی از افراد تنها به منظور استفاده شخصی خانواده و دوستان خود، اقدام به خرید دستگاه نانو گلس می نمایند. اما باید به این نکته اشاره نماییم، که شما می توانید با خرید این دستگاه منبع درآمدی برای خود به وجود آورید. استفاده از این دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن بازدهی بالایی برای شما خواهد داشت.
ابتدا دستگاه نانو گلس را خریداری نمود، و سفارشات مربوط به نانو کردن گلس های گوشی را با هزینه ای مناسب بپذیرید. با این روش می توانید به درآمد ماهیانه بین 10 تا 50 میلیون تومان دست یابید. اگر دو دستگاه گلس زن نانو داشته باشید، می توانید همزمان دو گوشی را به نانو گلس مجهز نمایید.
شما تنها چند دقیقه زمان نیاز دارید تا توسط دستگاه نانو گلس اقدام به نانو گلس کردن گوشی نمایید. از این رو می توانید به میزان قابل توجهی در روز اقدام به پذیرش سفارش نموده و در امد بالایی دریافت کنید. کافیست به جای استفاده کردن از گلس های بی کیفیت موجود در بازار، تنها یک بار از نانو گلس  استفاده نمایید.
پس از آن به سرعت متوجه تفاوت این گلس ها با دیگر گلس های معمولی خواهید شد. حتی افرادی که مغازه فروش لوازم جانبی گوشی دارند، می توانند به جای خرید و استفاده از گلس های مختلف، با خرید دستگاه نانو گلس از آن برای گلس نمودن گوشی های هوشمند استفاده کنند و درآمد بهتری به دست آورند.
نیازی نیست شما برای خرید و استفاده از این دستگاه، حتما مغازه داشته باشید یا از شرایط ویژه ای برخوردار باشید. شما می توانید تنها با قرار گرفتن در مسیر های پرتردد، به راحتی روزانه تعداد زیادی مشتری برای خود جلب کنید.
 

تجهیزات موجود در پکیج کامل دستگاه نانو گلس

⦁ کابل اتصال به دستگاه پاوربانک
⦁ جعبه کامل که مربوط به  دستگاه است
⦁ دو قطره اصلی داخل پکیج اصلی
⦁ شارژر برای شارژ کردن پاور بانک
⦁ دو دستگاه در هر پکیج کامل
⦁ پاور بانک قدرتمند جهت تامین برق دستگاه نانو گلس
⦁ دو قوطی قطره برای خالی کردن مایع درون آن
⦁ چندین قطره خوشبو کننده در پکیج کامل
⦁ و ….
 

ویژگی دستگاه های نانو گلس اورجینال و اصلی

دستگاه نانو گلس اورجینال دارای ویژگی های خاصی می باشند که این ویژگی های منحصر به فرد عبارتند از:
⦁ ساخت کشور کره و آلمان
⦁ 100 درصد اورجینال و اصل
⦁ دارای انواع مختلف در مدل های گوناگون
⦁ دارای دو دستگاه داخل یک پکیج
⦁ مناسب برای کسب درآمدهای عالی
⦁ قیمت ارزان و مناسب نسبت به کارایی بالا
⦁ دارای دو قطره و مایع داخل پکیج های اصلی
⦁ دارای دو قطره و مایع خوشبو کننده و معطر در پکیج اصلی دستگاه نانو گلس
⦁ قابلیت ضد ضربه کردن و ضد خش کردن گوشی های هوشمند


فروش تک و عمده دستگاه نانو گلس

فروش تک و عمده دستگاه نانو گلس

فروش تک و عمده دستگاه نانو گلس

09185324228 - 09906267912 

فروش پک نانو گلس همراه با اموزش رایگان انجام گلس نانو در محل شما بهترین نانو گلس از ما دریافت کنید مزایای نانو گلس نسبت به گلس های موجود ضد ضربه ضد آب ضدخط و خش هست شما میتونید برای همیشه گوشیتون مقاوم کنید با تست جلو خود شما عزیزان / قطره های اورجینال اصل شرکتی با ضمانت ✔️ دستگاه نانو گلس همراه با پاور بانک وموادمصرفی ✔️ پکیج های نانو گلس در حضور مشتری تست گرفته میشود ✔️ دستگاه نانو گلس راباضمانت 12ماهه تحویل شما میدهیم//پک کامل دارای ۲ دستگاه در یک پک چسب نانو ۶ عدد مایع کلینر ۲عدد پاوربانک اسپیکر و.... با خرید این پک در حقیقت شما صاحب ۲ دستگاه  هستید.

فروش و تخفیف ویژه انواع قطره های نانو گلس اصل با گارانتی

خرید قطره نانو گلس اورجینال موبایل

قطره طلایی اصلی

با سلام به مشتریان عزیییز فروشگاه نانو گلس کریم زاده . امروز قصد داریم انواع قوطی نانو گلس گوشی و موبایل را به شما با قیمت خوب معرفی کنیم . تمامی قطره های ما دارای گارانتی و ضمانت بازگشت وجه میباشد. برای مشاوره و خرید میتوانید با ما تماس و در ارتباط باشید.

خرید دستگاه نانو گلس لمسی اصلی 

دستگاه نانوگلس گوشی . قطره جدید نانو گلس عالی

دستگاه نانوگلس  گوشی . قطره جدید نانو گلس عالی

تخفیف ویژه دستگاه نانو گلس

09906267912 - 091853242228

✔️ پکیج های متنوع نانو گلس با همه نوع قیمت متناسب بودجه شما ✔️ پکیج کاور موبایل 360درجه برای اولین بار در ایران قطره های اورجینال اصل شرکتی با ضمانت ✔️ دستگاه نانو گلس همراه با پاور بانک وموادمصرفی ✔️ پکیج های نانو گلس در حضور مشتری تست گرفته میشود ✔️ دستگاه نانو گلس راباضمانت 12ماهه تحویل شما میدهیم ✔️ پکیج کاور موبایل به همراه خود یک سشوار صنعتی و چند تکه ابزار برش دارد ✔️ پکیج کاور موبایل با 100 طرح متنوع زیبایی گوشی شمارا چند برابر میکند ✔️ همراه پکیج کاور موبایل  40طرح رابه انتخاب خودتون تقدیمتون میکنیم ✔️ ویدیو اموزشی هر دو دستگاه نانو گلس وکاور موبایل را هم در اختیارتان قرار میدهیم


دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل

فروشگاه برادران کریم زاده . نمایندگی اصلی دستگاه های نانو گلس در ایران 

دستگاه فول پک لمسی 

09185324228 - 09906267912

یکی از پرکاربردترین وسیله های الکتریکی امروزی گوشی موبایل می باشد، گوشی های موبایل با سایز ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند، برخی از این موبایل ها نسبت به دیگری مقاوم تر بوده و برخی ضربه پذیرتر می باشند، اما تمامی آنها نیازمند محافظ هایی می باشند تا از صفحه نمایششان در برابر ضربات، با نیروهای مختلف محافظت نماید، از این رو کمپانی های ساخت لوازم جانبی، گلس های محافظتی ساختند که تا حدودی صفحه نمایش ها را در برابر آب، ضربه، خط و خش محافظت می نمود، اما راه حل اساسی حل این مشکل نبود، دستگاه های نانو گلس زن که یکی از جدیدترین تکنولوژی های محافظت از حساس ترین قسمت تلفن های همراه یعنی صفحه نمایش آنها می باشد، اخیرا و در سال 2019 به بازار وارد شدند.

هدف از ساخت دستگاه نانو گلس زن گوشی موبایل، تسریع فرآیند ضد ضربه نمودن و پوشش صفحه نمایش تلفن همراه های متنوع می باشد، این دستگاه به کمک طول موج های خاصی از نور و تابع های گرمایشی ویژه، کمک می نماید تا مایع مخصوص نانو به راحتی و به صورتی کامل و دقیق بر روی صفحه نمایش تلفن همراهتان قرار گیرد، این مایع که تشخیص آن از صفحه نمایش موبایل بسیار مشکل می باشد، سطحی براق، نرم و خوش کارکرد را برای تلفن همراه به وجود آورده و آن را در برابر هر گونه ضربه مقاوم می سازد. لازم به ذکر است که از این تکنولوژی فقط به منظور مقاوم ساختن تلفن همراه استفاده نمی گردد، بلکه استفاده از آن در پوشش آینه ی بغل ماشین ها، شیشه هایی که احتمال شکستن آنها زیاد می باشد و پد های شیشه ای نیز امکان پذیر است، اما دستگاهی که در این صفحه به شما معرفی و عرضه می گردد، مخصوص تلفن همراه طراحی و ساخته شده است.

نانو گلس اصل آلمانی

صفحه نمایش همیشه تمیز

مزیت ها و دلایلی که نشان دهنده برتری این نوع از گلس ها نسبت به گلس های معمولی هستند بسیار زیاد می باشند، اما مهمترین آنها این 6 موردی بودند که تا اینجای کار به شما عزیزان معرفی شدند، آخرین دلیلی که شاید برای برخی افراد مهمترین دلیل نیز باشد، از بین رفتن لکه ها و آثر انگشتهایتان بر روی صفحه نمایش و همچنین عدم خیس شدن آن می باشد. این قابلیت دیگر زحمت پاک کردن روزانه صفحه نمایش را از بین برده، نگرانی های شما از بابت خیس شدن صفحه نمایش و همچنین ماندن قطره های آب بر روی آن را نیز از بین می برد. لازم به ذکر است پوشش های نانو پوشش هایی آنتی باکتریال بوده و در برابر باکتری ها و مواردی که ممکن است باعث بیماری شوند نیز مقاوم می باشد. از چنین ویژگی برتری می توان نتیجه گرفت که استفاده از پوشش های نانو برای افرادی که معمولا گوشی های موبایل خود را در اختیار فرزندانشان قرار می دهند، بسیار مناسب بوده و ریسک آلوده شدن تلفن همراه و مریضی فرزندانتان را ا بین می برد.