خرید دستگاه نانو گلس اورجینال - خرید قطره اصلی نانو گلس

فروش ویژه انواع دستگاه های نانو گلس اصلی از برادران کریم زاده - شما میتوانید قطره و دستگاه نانو گلس زن را از ما بخرید. 09906267912 - 09185324228 - قیمت گلس نانو آلمانی اورجینال

خرید دستگاه نانو گلس اورجینال - خرید قطره اصلی نانو گلس

فروش ویژه انواع دستگاه های نانو گلس اصلی از برادران کریم زاده - شما میتوانید قطره و دستگاه نانو گلس زن را از ما بخرید. 09906267912 - 09185324228 - قیمت گلس نانو آلمانی اورجینال

دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل

فروشگاه برادران کریم زاده . نمایندگی اصلی دستگاه های نانو گلس در ایران 

دستگاه فول پک لمسی 

09185324228 - 09906267912

یکی از پرکاربردترین وسیله های الکتریکی امروزی گوشی موبایل می باشد، گوشی های موبایل با سایز ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند، برخی از این موبایل ها نسبت به دیگری مقاوم تر بوده و برخی ضربه پذیرتر می باشند، اما تمامی آنها نیازمند محافظ هایی می باشند تا از صفحه نمایششان در برابر ضربات، با نیروهای مختلف محافظت نماید، از این رو کمپانی های ساخت لوازم جانبی، گلس های محافظتی ساختند که تا حدودی صفحه نمایش ها را در برابر آب، ضربه، خط و خش محافظت می نمود، اما راه حل اساسی حل این مشکل نبود، دستگاه های نانو گلس زن که یکی از جدیدترین تکنولوژی های محافظت از حساس ترین قسمت تلفن های همراه یعنی صفحه نمایش آنها می باشد، اخیرا و در سال 2019 به بازار وارد شدند.

هدف از ساخت دستگاه نانو گلس زن گوشی موبایل، تسریع فرآیند ضد ضربه نمودن و پوشش صفحه نمایش تلفن همراه های متنوع می باشد، این دستگاه به کمک طول موج های خاصی از نور و تابع های گرمایشی ویژه، کمک می نماید تا مایع مخصوص نانو به راحتی و به صورتی کامل و دقیق بر روی صفحه نمایش تلفن همراهتان قرار گیرد، این مایع که تشخیص آن از صفحه نمایش موبایل بسیار مشکل می باشد، سطحی براق، نرم و خوش کارکرد را برای تلفن همراه به وجود آورده و آن را در برابر هر گونه ضربه مقاوم می سازد. لازم به ذکر است که از این تکنولوژی فقط به منظور مقاوم ساختن تلفن همراه استفاده نمی گردد، بلکه استفاده از آن در پوشش آینه ی بغل ماشین ها، شیشه هایی که احتمال شکستن آنها زیاد می باشد و پد های شیشه ای نیز امکان پذیر است، اما دستگاهی که در این صفحه به شما معرفی و عرضه می گردد، مخصوص تلفن همراه طراحی و ساخته شده است.

نانو گلس اصل آلمانی

صفحه نمایش همیشه تمیز

مزیت ها و دلایلی که نشان دهنده برتری این نوع از گلس ها نسبت به گلس های معمولی هستند بسیار زیاد می باشند، اما مهمترین آنها این 6 موردی بودند که تا اینجای کار به شما عزیزان معرفی شدند، آخرین دلیلی که شاید برای برخی افراد مهمترین دلیل نیز باشد، از بین رفتن لکه ها و آثر انگشتهایتان بر روی صفحه نمایش و همچنین عدم خیس شدن آن می باشد. این قابلیت دیگر زحمت پاک کردن روزانه صفحه نمایش را از بین برده، نگرانی های شما از بابت خیس شدن صفحه نمایش و همچنین ماندن قطره های آب بر روی آن را نیز از بین می برد. لازم به ذکر است پوشش های نانو پوشش هایی آنتی باکتریال بوده و در برابر باکتری ها و مواردی که ممکن است باعث بیماری شوند نیز مقاوم می باشد. از چنین ویژگی برتری می توان نتیجه گرفت که استفاده از پوشش های نانو برای افرادی که معمولا گوشی های موبایل خود را در اختیار فرزندانشان قرار می دهند، بسیار مناسب بوده و ریسک آلوده شدن تلفن همراه و مریضی فرزندانتان را ا بین می برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد